Studium wpływu parametrów konstrukcyjnych i eksploatacyjnych tłokowego silnika spalinowego na stratę ładunku.

stuwpl.jpg
  • nowość
Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 40,00 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
40.00
Cena netto: 38,10 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Przedmiotem publikacji i zamierzeniem autora było bliższe przedstawienie zagadnień związanych ze stratami ładunku w postaci przedmuchów, modelowanie zjawisk przedmuchów gazów oraz analiza pomiarów natężenia przedmuchów, jako metody diagnostycznej silnika, a w szczególności układu TPC. Eksperymentalną realizację wymienionych zamierzeń przeprowadzono w Katedrze Eksploatacji Pojazdów Samochodowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Stworzono także model matematyczny przedmuchów gazów do skrzyni korbowej dla różnych typów silników. Uzyskanie modelu dobrze reprezentującego układ rzeczywisty wymagało dokładnego poznania zjawisk zachodzących w grupie TPC. Formalny opis budowy modelu matematycznego tego zjawiska poprzedzono szczegółową analizą zjawisk zachodzących w tym układzie oraz przeanalizowano zależności różnych czynników konstrukcyjnych i eksploatacyjnych na wartość natężenia przedmuchów spalin.

Szczegóły

ISBN 9788376630656
Autor Abramek Karol Franciszek
Oprawa miękka
Rok wydania 2010
Format 114
Stron B5

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl