Studium wpływu parametrów konstrukcyjnych i eksploatacyjnych tłokowego silnika spalinowego na stratę ładunku.
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Przedmiotem publikacji i zamierzeniem autora było bliższe przedstawienie zagadnień związanych ze stratami ładunku w postaci przedmuchów, modelowanie zjawisk przedmuchów gazów oraz analiza pomiarów natężenia przedmuchów, jako metody diagnostycznej silnika, a w szczególności układu TPC. Eksperymentalną realizację wymienionych zamierzeń przeprowadzono w Katedrze Eksploatacji Pojazdów Samochodowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Stworzono także model matematyczny przedmuchów gazów do skrzyni korbowej dla różnych typów silników. Uzyskanie modelu dobrze reprezentującego układ rzeczywisty wymagało dokładnego poznania zjawisk zachodzących w grupie TPC. Formalny opis budowy modelu matematycznego tego zjawiska poprzedzono szczegółową analizą zjawisk zachodzących w tym układzie oraz przeanalizowano zależności różnych czynników konstrukcyjnych i eksploatacyjnych na wartość natężenia przedmuchów spalin.
Szczegóły
ISBN | 9788376630656 |
Autor | Abramek Karol Franciszek |
Oprawa | miękka |
Rok wydania | 2010 |
Format | 114 |
Stron | B5 |