Akceptacja nowych produktów żywnościowych i jej uwarunkowania

Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 20,00 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
20.00
Cena netto: 19,05 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

 
 SPIS TREŚCI

Wstęp ... 5

I. Innowacje i innowacyjność na rynku żywnościowym ... 8
1. Istota innowacji i innowacyjności ... 8
2. Klasyfikacja innowacji ... 11
3. Czynniki determinujące innowacyjność i wprowadzanie innowacji ... 13
3.1. Uwarunkowania związane z funkcjonowaniem gospodarki i przedsiębiorstw ... 14
3.2. Wpływ konsumenta na powstawanie produktów innowacyjnych ... 16
4. Etapy procesu innowacyjnego ... 19
5. Wybrane metody mierzenia innowacyjności przedsiębiorstw ... 19
6. Innowacyjność polskiej gospodarki i przedsiębiorstw na tle innych krajów europejskich ... 21

II. Uwarunkowania akceptacji nowych produktów żywnościowych ... 28
1. Czynniki związane z produktem ... 292. Społeczne zaufanie i normy ... 32
3. Cechy osoby adoptującej innowację ... 35
3.1. Zmienne psychologiczne ... 35
3.2. Zmienne demograficzno-społeczne ... 37
3.3. Zmienne psycho-społeczne ... 38

III. Konsument wobec produktów żywnościowych o obniżonej zawartości składników ... 411. Poglądy konsumentów dotyczące obniżania zawartości składników ... 43
2. Gotowość do spożywania żywności o obniżonej zawartości składników i jej uwarunkowania ... 47
3. Wybrane uwarunkowania postępowania konsumenta na rynku żywności o obniżonej zawartości składników ... 53
4. Postawy względem żywności light a poglądy i zachowania konsumentów ... 62
5. Akceptacja żywności o obniżonej zawartości tłuszczu, cukru i soli ... 67

IV. Konsument wobec produktów żywnościowych wzbogaconych w składniki ... 71
1. Poglądy konsumentów dotyczące wzbogacania żywności ... 74
2. Gotowość do spożywania żywości wzbogaconej ... 77
3. Wybrane uwarunkowania postępowania konsumenta na rynku żywności wzbogaconej ... 81

V. Modyfikacje genetyczne żywności a jej akceptacja ... 89

VI. Wpływ technologii wytwarzania na akceptację innowacyjnego produktu ... 105

VII. Segmentacja i typologia konsumentów na rynku żywności ... 116
1. Segmentacja rynku ... 116
2. Typologia konsumentów ... 117
3. Typologie konsumentów na rynku żywności ... 122

VIII. Akceptacja innowacyjnych produktów żywnościowych z uwzględnieniem segmentacji konsumentów ... 128

Podsumowanie ... 141
Literatura ... 145
Summary ... 160

Szczegóły

ISBN 9788375834079
Autor Jeżowska-Zychowicz Marzena,Jeznach Maria,Kosicka-Gębska Małgorzata
Oprawa br
Rok wydania 2012
Format b5
Stron 160

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl