Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zakup powyżej 500 zł. hurtowy, lub 250 zł. detaliczny.

Darmowa dostawa

 

W Y D A W N I C T W A

Doskonała recepcja w medycynie. Poziom wyżej.

Dostępność: brak towaru
Cena: 46,00 zł 46.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 43,81 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.
dodaj do przechowalni

Opis

Doskonała recepcja w medycynie - poziom wyżej” to kompendium wiedzy i zachowań każdej recepcjonistki, rejestratorki, a także właścicieli gabinetów medycznych.  Doskonały podręcznik będący odpowiedzią na współczesne oczekiwania pacjenta w rozumieniu KLIENTA w usługach medycznych. Idealna zarówno dla małych gabinetów, średnich placówek medycznych oraz szpitali. Recenzje świadczą o rzetelnym podejściu do bardzo istotnej kwestii, jaką jest doskonałość recepcji i jej znaczenie w odniesieniu do świadczonych usług medycznych. W oparciu o ścieżkę pacjenta DOSKONAŁA RECEPCJA to wymóg współczesnego gabinetu medycznego.

Każda recepcja może być dobrze zarządzana. To w recepcji bije serce organizacji gabinetu i kliniki. 

Jeśli przeczytałaś/przeczytałeś i wdrożyłaś/wdrożyłeś skutecznie rozwiązania przedstawione w "Profesjonalnej recepcji w usługach medycznych" - czas na POZIOM WYŻEJ.

Jeśli chcesz:


- poznać najnowsze wypracowane i sprawdzone sposoby obsługi wymagającego pacjenta

- motywować pacjenta (wewnętrznie i zewnętrznie)

- dowiedzieć się jak profesjonalnie zarządzać i radzić sobie w nagłych przypadkach - 4 autorskie strategie gotowe do wdrożenia

- dowiedzieć się co to jest Księga jakości w medycynie i jak ją opracować, wdrożyć

- zdiagnozować błędy w profesjonalnej recepcji i je skutecznie wyeliminować

- korzystać z zasad Savoir Vivre’u

- sprostać oczekiwaniom klientów w recepcji i poczekalni dzięki motywacji i automotywacji

- opisać stanowisko pracy i jak przygotować się do wdrożenia kolejnego pracownika

- wdrożyć nowego pracownika na stanowisko recepcjonistki / recepcjonisty

- odpowiadać na trudne pytania stawiane w recepcji

- komunikować się z nowym lekarzem w gabinecie

- doskonale telefonicznie obsłużyć pacjenta - złota recepcja przez telefon.

 

Ta książka jest dla Ciebie!



ISBN: 9788393894659
Autor: Szumska Magdale
Oprawa: broszura
Rok wydania: 2018
Format: a5
Stron: 136

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl