
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Pracownik administracyjno-biurowy wydanie 12. Materiały dydaktyczne.

Opis
Książka przygotowana została jako materiał pomocniczy dla uczestników szkolenia okresowego z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników zatrudnionych na stanowiskach administracyjno-biurowych i innych, o których mowa w §14 ust. 2 pkt 5 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860 ze zm.).
Zgodnie z ww. rozporządzeniem materiały zebrane w książce podzielone zostały na cztery części:
- Regulacje prawne z zakresu prawa pracy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy z uwzględnieniem:
- praw i obowiązków pracowników i pracodawców w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz odpowiedzialności za naruszenie przepisów i zasad bhp,
- ochrony pracy kobiet i młodocianych,
- wypadków przy pracy i chorób zawodowych oraz świadczeń z nimi związanych,
- profilaktycznej ochrony zdrowia pracowników.
- Czynniki niebezpieczne w środowisku pracy,
- Organizacja stanowisk pracy biurowej,
- Postępowanie w razie wypadków i w sytuacjach zagrożeń.
Publikacja powstała w oparciu o system PEN-Asystent Szkolenia, który zawiera obszerną wiedzę z tej tematyki.
Format: B5, 82 strony, oprawa miękka foliowana,
Wydanie XII
Stan prawny: listopad 2018
ISBN: 9788373947047
Autor: PRACA ZBIOROWA
Oprawa: broszura
Rok wydania: 2018
Format: b5
Stron: 72