W Y D A W N I C T W A
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zakup powyżej 500 zł. hurtowy, lub 250 zł. detaliczny.

Darmowa dostawa

 

Cenniki do pobrania
Oferta cenowa

Pracownik call center

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 13,36 zł 13.36
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 12,72 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość egz.
dodaj do przechowalni

Opis

Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzystywana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze).
Książka składa się z trzech rozdziałów:
1. Na czym polega praca w call center.
2. Jak znaleźć pracę w call center.
3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy.
Z książki można dowiedzieć się:
- co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje;
- na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są zalety i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera;
- jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy na tych stanowiskach;
- czego będzie wymagał pracodawca.
 
O autorce:
Amelia Marczyńska od kilku lat pracuje jako konsultantka call center. Swoje pierwsze kroki stawiała w małej, wrocławskiej firmie. Przez ostatnie dwa lata pracowała w prężnie rozwijającym się call center jednego z banków.


ISBN: 9788377350065
Autor: Marczyńska Amelia
Oprawa:
Rok wydania: 2011
Format:
Stron: 0

Dane techniczne

Stron 0
Rok wydania 2011
Autor Marczyńska Amelia
ISBN 9788377350065

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl