Model strategicznej karty wyników dla spółki węglowej

Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 20,00 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
20.00
Cena netto: 19,05 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Monografia dotyczy problematyki zarządzania strategicznego i stosowanych w przedsiębiorstwach systemów zarządzania. Obejmuje ona zagadnienie strategii w przedsiębiorstwie wraz z jej definicjami, cechami oraz rodzajami, ideę strategicznej karty wyników umożliwiającej wieloaspektowe spojrzenie na przedsiębiorstwo oraz konstrukcję karty uwzględniającą jej koncepcyjne cztery perspektywy. Mimo że badania naukowe w zakresie zarządzania są prowadzone od wielu lat, tematyka ta ciągle wzbudza duże zainteresowanie. Wiele aspektów teoretycznych i praktycznych wymaga nadal rozwiązania. Jednym z nich jest brak skutecznego wdrażania i realizacji strategii.
W publikacji przedstawiono wybrane badania oraz analizy statystyczne dotyczące oceny spójności odpowiedzi respondentów, a także dominacji statystycznej celów strategicznych oraz mierników ich realizacji. Niniejsze opracowanie prezentuje strategiczną kartę wyników jako narzędzie stanowiące przełożenie strategii na cele strategiczne w wyznaczonych obszarach funkcjonalnych przedsiębiorstwa. Efektem przeprowadzonych badań była konstrukcja strategicznej karty wyników w przypadku badanej spółki węglowej. W pracy zawarto również autorską propozycję kaskadowania karty na niższy poziom zarządzania w spółce węglowej, czyli na poziom kopalni.

Szczegóły

ISBN 9788374643245
Autor Kowal Barbara
Oprawa br
Rok wydania 2010
Format B5
Stron 162

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl