Opowiadania na pytania na temat marketingu.

Dostępność: brak towaru
Cena brutto: 8,00 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
8.00
Cena netto: 7,62 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Rebis
Kod produktu: F2FD-12322
Pin It

Opis

Wpływ Philipa Kotlera na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Ukończył ekonomię na University of Chicago, doktoryzował się w Massachusetts Institute of Technology. Jest profesorem Wydziału Marketingu Międzynarodowego Kellogg School of Management, jednej z najlepszych uczelni ekonomicznych świata. Kotler opublikował ponad sto artykułów naukowych i wiele książek, które znane są również polskiemu czytelnikowi. Jest laureatem cenionych nagród, m.in. Nagrody im. Paula Converse’a i Nagrody im. Steuarta Hendersona Britta, a z jego wiedzy i doświadczenia korzystały tak znane firmy, jak IBM, General Electric, Michelin, Merck, AT&T czy Bank of America.

Ta książka to pokłosie setek spotkań wybitnego teoretyka i praktyka marketingu z klientami, studentami, menedżerami i dziennikarzami. Książka – podobnie jak wszystkie prace Philipa Kotlera – jest przejrzysta, a dzięki uporządkowaniu pytań według najważniejszych zagadnień z teorii marketingu czytelnik może skupić się na najbardziej interesujących go tematach.

Szczegóły

ISBN 9788373015777
Autor Kotler Philip\
Oprawa mi
Rok wydania 2004
Format a5
Stron 188

Opinie o produkcie (0)

Submit
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl